Jostain syystä vanha (kusipää)poikaystäväni V (josta on enemmän infoa "Minä" osiossa) on kummitellut unissani muutaman viikon ajan. En tosiaankaan tiedä mistä kundin ilmestyminen uniini johtuu, sillä en ole kuullut hänestä kunnolla varmaankaan vuoteen, eikä kukaan ystävänikään ole kertonut törmänneensä tähän.

Viimeisin painajainen oli viime yönä. Näin unta V:stä sekä tämän äidistä, joka on täysin uusi henkilö V painajaisissani. Jotenkin V:n äiti liittyi minun ja V:n yhteisiin valokuviin. Halusi, tai halusi antaa sellaisia.
Aamulla mietinkin, että pitäisikö polttaa kaikki valokuvat hänestä/meistä, sillä kundi on vain paha muisto nuoruudestani.

Nyt en saa mielestäni V:tä näiden unien takia, ja ajatukseni eivät ole mitenkään mukavia kundia kohtaan. Kaikista ahdistavinta koko asiassa on se, että vaikka olenkin päässyt kundista eroon, en kuitenkaan saa poistettua sitä alitajunnastani. Kaikki siteet kundiin on lopetettu, mutta silti ajatustasolla tekee elämästäni ahdistavampaa. Mä inhoa kuulla kavereiltani että ne on vahingossa törmännyt V:hen jossain, ja kun ne on joutuneet juttelemaan sen kanssa, aina se jaksaa kysellä ja syyllistää "kun Jane ei halua pitää muhun mitään yhteyttä, enkä ymmärrä miksi" "mä vaan haluan pitää Janen elämässäni, ja olla sen kanssa edes ystävä kun se on mulle niin tärkeä, mutta kun Jane ei jostain syystä halua, enkä ymmärrä miksi" "mulla on niin ikävä Janea" ja BLAA BLAA. Se kundi onnistuu syyllistämään mua mun kavereiden kautta vaikka en siihen itse edes törmäisi. Monen vuoden eron jälkeenkin se onnistuu vieläkin. Hyvällä tuurilla se tirauttaa vielä muutaman krokotiilin kyyneleenkin kavereitteni edessä, mutta ne eivät onneksi toimi heihin.
Luojan kiitos, tajusin katkaista kaikki siteet kundiin. Jos en olisi saanut mittaani täyteen, ja olleeni edes jotenkin tarpeeksi vahva lopettamaan suhdetta, mä en kirjoittaisi tällä hetkellä yhtään mitään...

Nyt kun V on saanut jalansijan alitajuntaani ja ajatuksiini, ei tee mieli mennä nukkumaan, koska saatan nähdä unia V:stä. Uni on mun parempi maailma, mutta nyt sekin on pilattu :´(

Toivottavasti pahatunet loppuvat pian..