Perjantai 13 päivä.. No mitään pahaa ei (ainakaan vielä) ole tapahtunut, ja päiväkin on onneksi kohta lopussa. Eli se siitä sitten.

Kuuntelin taas vanhoja cd:itä ja sieltä löytyi Zen Cafén STOP levy. Aivan mahtavia biisejä. Zen Café:n lyriikat ovat vain niin koskettavia, ja osa niistä tuntuu koskettavan "juuri omaa elämää" (kuten aika monen muunkin laulajan/bändin). Otsikko on lainattu "Älä mee" kappaleesta.

Baarissa nyt yllättäen tuli "käväistyä" viikonloppuna, ja laitoin viestiä hirveässä humalassa eräälle kundi"kaverilleni". Kyseisen kundin kanssa on vuosien mittaan tullut nukuttua muutama yö yhdessä, mutta seksiä/suutelemista ei ole ollut. Nämä yhteiset yöt ovat tietenkin alkaneet baarista, jolloin kummatkin ovat olleet järkyttävässä humalassa. Aina on sovittu että mennään kahville, mutta jostain syystä sinne saakka ei olla vieläkään päästy.
Kundi sitten saapui baariin jossa olin (vaikka oli suunnitellut kavereidensa kanssa menevän aivan muualle. Oli siis puhunut kaikki yli että tulevat baariin X jossa minä olin). Juttelimme pitkään baarissa, ja kun pilkku tuli, kundi oli lähdössä mukaani. Sanoin kyllä ettei se nyt onnistu, sillä olen alkanut seurustelemaan.. Pakkohan se oli sanoa, sillä en halua kuitenkaan ihan vääriä signaaleja kundille antaa. Tämä tietenkin tarjoutu saattamaan mut kotiin saakka, vaikka asuukin itse aivan eri suunnassa. Lupasin että saa saattaa, mutta yöksi tuleminen ei ole mikään vaihtoehto. Olihan se kivempi kävellä jonkun seurassa, kuin kävellä yksin tai ottaa taksi ja maksaa turhan paljon.

Matka oli yllättävän pitkä, sillä tietenkin piti pystähtyä melkein jokaiselle bussipysäkille ottamaan lisää huikkaa (ihan kuin ei olisi muuten ollut päissään).
Kundi avautui taas kuinka pitää musta, ja on ajatellut mua paljon.. Kuinka kauniilta näytän (varmaan erittäin kauniilta, klo 04.00 yöllä kaatokännissä meikit poskila, heheh), kuinka viihtyy kanssani, kehuja kehun perään..
Pakko sanoa että viimeisen yhteisen yömme jälkeen kundia tuli ajateltua aika paljon (en tainnut kirjoitella tänne mitään, tai ainakaan pikaisella silmäyksellä vanhoihin teksteihin, ei löytynyt yhtään viittausta). Jotenkin se, että mitä jos.. Ja kun kundi halasi, niin se tuntui tosi hyvälle. Tuli sellanen olo että haluaa koskettaa toista, ja tuntea toisen lähellään. Entä jos nyt aloittaisi puhtaalta pöydältä? Ja mä halusin pyytää kundin yöksi luokseni, mutta en voinut kun on K. Kun mä en halua alkaa taas selittelemään K:lle että miksi mun luona on taas ollu joku mun poikapuolinen KAVERI. Näinhän se on ollut, mutta uskon että K:lla on omat epäilyksensä (vaikka ei olekaan mitään syytä!). Toisaalta, jos K:n luona olisi ollut joku nainen, ja nukkunut vielä tämän kanssa samassa sängyssä, mun paikalla, niin niittaisin K:n varmaan munistaan kattoon kiinni!

Kohta siitä on viikko, ja se alkaa olemaan pelkkä muisto, mutta..
No pidetään tämä kundi sitten varalla, että jos asiat K:n kanssa menevät taas vituiksi, niin soittoa kundille..

Pakko sitä on kai hankkia "ongelmia" silloin kun niitä ei ole ainuttakaan.

Kuitenkin oli aivan ihanaa olla seuraavana päivänä K:n lähellä, ja mennä nukkumaan yhdessä. K on alkanut ottamaan mua kainaloonsa kun mennään nukkumaan. Tämä on aivan uutta tässä suhteessa! :)

Mutta nyt on pakko mennä nukkumaan, teksti on sekavaa, ja kamala väsymys päällä.