Nyt alkaa olemaan sellainen olo että olen saanut tarpeekseni K:n  käytöksestä.
K pyysi tulemaan luokseen eilen illalla. Ok, ajattelin että hän on ymmärtänyt asioita joista puhuin hänelle perjantaina. IN MY DREAMS! Kun kello alkoi olemaan sen verran paljon että voisin ruveta lähtemään hänen luokseen, sain tekstiviestin jossa K ilmoitti ettei pystykään näkemään, koska hänellä on niin paha krapula. Hän myös ehdotti jos siirtäisimme näkemisemme maanantaille, hän voisi lähteä suht aikaisin töistä.
Siis mitä helvettiä sanon minä. Minkä takia hän pyytää minua luokseen jos ei kuitenkaan pysty näkemään. Kyllä mä ainakin osaan sanoa aamulla/iltapäivällä että onko mulla millanen krapula, olo on ok, vai että tahdon vain maata sängyssä ja odottaa että kuolema tulee kuittaamaan. Ei se krapula yht äkkiä vain pahene. Ja K:n tuntien, suht aikaisin tarkoittaa sitä että näemme joskus 7/8 aikaan illalla.

Vastasin K:lle viestillä että hän teki sen taas. En voi ymmärtää miksi hän pyytää minua tulemaan luokseen jos kuitenkin peruu. Olin myös päivällä iloinen siitä että tiesin näkeväni hänet.

Ilmaisin oman mielipiteeni asiasta, ja K suuttui minulle. Siis jos K mokasi, niin minkä takia minussa on kaikki vika? Otin kuulemma taas herneet nenää. No vähemmästäkin rupeaa vituttamaan, jos tällä viikolla on ollut 2 oharit. Annetaan vain tyhjiä lupauksia, ei muuta.

Tuli taas sellainen olo, että jos olisin ollut ihan hiljaa ja suostunut K:n ehdotukseen, kaikki olisi hyvin. Olisin hiljaa, enkä sanoisi vastaan. Jos vain olisin hiljaa enkä ilmaisisi omaa mielipidettäni, kaikki olisi hyvin. K saa minut uskomaan että pilaan aina kaiken. Minussa on aina kaikki vika.

Minne on kadonnut se vahva ihminen, joka ei välittänyt seurauksista. Se ihminen joka ei suostunut sietämään paskaa kohtelua. Se joka uskalsi ilmaista oman mielipiteensä. Se jota kukaan ei koskaan nähnyt kyynel silmäkulmassa. Se jonka ulkokuori oli vahva. Se joka tiesi mitä halusi.
Se ihminen on kadonnut K:n kaltaisten ihmisten takia. Tilalle on tullut vähään tyytyvä, huonoon kohteluun suostuva, haavoittuvainen, herkkä, valheisiin uskova, ja ennen kaikkea typerä pieni tyttö joka ei usko löytävänsä ketään muuta jos tästä suhteesta päästää irti. Koska kuka nyt minut haluaisi. Minussa ei ole mitään hyvää, ainoastaan vikaa. Näin minulle on kerrottu, aivan liian kauan.