Prkl.
En tosiaankaan eilen saanut minkäänlaista viestiä takaisin I:ltä.
Miksi se on niin vaikeaa ilmoittaa toiselle ettei kiinnosta, ettei se toinen ole sitä mitä haluaa?
En vain ymmärrä. Mielestäni minulla ja I:llä synkkasi todella hyvin, tai oikeastaan paremmin kuin hyvin. Nautin hänen seurastaan ja läheisyydestään, ja tunsin itseni onnelliseksi. Luulin myös että hän nautti samoista asioista minussa. Taisin olla väärässä.

Kyselin eilen miten hänellä oli viikonloppu mennyt ja mitä hänelle kuuluu. Vastausta en kuitenkaan saanut. En ymmärrä miksi!?! Olemme tunteneet pari viikkoa, ja minä vain kyselin miten on mennyt, en pyytänyt häntä naimisiin kanssani tai mitään muutakaan vakavaa!

Sovimme viimeksi kun tapasimme, että soittelemme seuraavana päivänä. En soittanut hänelle, eikä hänkään minulle. Odotin ja toivoin että hän olisi soittanut, mutta mitään ei kuulunut viikkoon, siksi laitoin eilen viestiä. (Toisaalta, kai minun olisi pitänyt tajuta olla laittamatta viestiä jos toisesta ei ole kuulunut mitään viikkoon. Paitsi, kyllä minua kiinnostaa hän, vaikka emme olleet pitäneet yhteyttä. Ehkä hän ajatteli samoin, eikä sen takia ottanut yhteyttä)

Arvostan toisessa ihmisessä paljon enemmän että voi sanoa suoraan jos en ole sitä mitä hän haluaa, kuin että ei vastata puheluihin tai viesteihin.
1 kundi on sanonut suoraan etten vain ole sitä mitä hän naisesta haluaa, ja silloin minulle tuli todella hyvä olo. Kuulostaa oudolta, mutta se hyvä olo johtui siitä, että kundi sanoi sen ääneen. Kerroin tämän myös hänelle, ja silloin tällöin kun tapaamme, voimme vaihtaa kuulumisia ilman mitään painostavia hiljaisia hetkiä. Näin sen mielestäni kuuluisikin mennä.

Mä en vain ymmärrä että miksi! Miksi ei voi vastata? Miksi ei voi sanoa vaikka viestillä ettei kiinnosta? Miksi minun pitää nyt miettiä mikä minussa on vialla kun en kelpaa hänelle? Miksi en saanut mitään syytä? Miksi? Miksi? MIKSI?

Yritän olla aikuinen, ja antaa asian vain olla, mutta osa minusta haluaisi lähettää I:lle vittu perkele saatana viestin. Kertoa kuinka munaton mies hän on. Toisaalta, voisin aivan hyvin alkaa riehumaan hänelle, koska en luultavimmin tule koskaan tapaamaan häntä enään koskaan. (Joka myös harmittaa minua)

Prkl