Montakohan kertaa olen meinannu päivittää blogia, mutta jotenkin se on aina vain jäänyt..
Jos nyt sitten onnistuisi :)

Treffi seura teki oharit. Ei siinä mitään, sillä kundi kuitenkin ilmoitti edellisenä päivänä, ja olin muutenkin ylibuukannut koko päivän. Hommasta jäi kuitenkin hyvä mieli :)

Viime viikonloppuna K:n kanssa tuli kamala tappelu. Ehdottomasti pahin mitä viimeisien kuukausien aikana on ollut. Koko juttu alkoi siitä kun kyselin miksi emme vietä K:n kanssa aikaa yhdessä viikonloppu iltaisin? Kamala huuto ja tappelu.
Tuntuu vain siltä etten saa ilmaista omia mielipiteitäni, tai tunteita (jos ne ovat huonoja) K:lle, sillä hän suuttuu ja minä sitten lepyttelen häntä, vaikka asian pitäisi mennä aivan toisin päin.

Pakko sanoa että tälläkin hetkellä eräs toinenkin asia painaa mieltä, kun toi yhteisen ajan puuttuminen. Ja se häiritsee tosi paljon. En vaan uskalla sanoa siitä ääneen ettei tule tappelua. Toisaalta, se että pidän kaiken sisällä, ei myöskään ole hyvä asia, sillä tiedän että joku viikonloppu yö tulen kännipäissäni vuodattamaan kaiken ulos. Ja siitä se sota vasta syttyykin. Mutta kun mä en jaksais riidellä. Ehkä K ymmärtäisi paremmin, kuinka jotkut asiat ovat mulle tärkeitä, jos muutaman kerran räjähtäisin kunnolla. Toisaalta, K suuttuisi mulle ja mä lepyttelisin. Joten onko siitä mitään hyötyä? Pitäisi vain päättää että tällä kertaa en lepyttele. Mutta jotenkin se pelko on iskostunut takaraivoon ettei saa tapella, tai K jättää..
Kaikki on hyvin niin kauan kunhan vain olen hiljaa.

Miksi sitten olen suhteessa, josta en saa tarvitsemaani? Koska olen taas kerran liian heikko lähtemään. Ehkä joku päivä pystyn siihen taas..

Mutta sitä päivää odotellessa. Tänään aion pitää hauskaa kavereideni kanssa ja juoda itseni taas kerran kaato känniin, ja miettiä huomenna että oliko pakko ottaa niin monta :)

Hauskaa vappua kaikille!