Viikonloppu tuli ja meni. Uuden kanssa piti olla treffit joiden luulin olevan peruttu hänen perjantaina lähettämien viestien perusteella, mutta hän ilmoittikin myöhään illalla että treffit ovat vielä voimassa. Kello oli jo niin paljon, en ollut käynyt suihkussa saati laittanut itseäni, joten sanoin kylmästi etten enään lähde minnekään. Ainut hyvä asia koko jutussa oli se, että hän oikeasti ymmärsi miksi olin vihainen (olin odottanut monta tuntia hänen vastaustaan!). Minun ei edes tarvinnut kertoa missä hän mokasi ja miten, sillä hän kertoi ne asiat minulle, pahoitteli ja pyysi anteeksi. Kundissa on siis potentiaalia, ainakin sen osalta että osaa asettua myös toisen kenkiin. K ei ikinä olisi ymmärtänyt missä kohtaa hän mokasi. Ja loppujen lopuksi vika olisi ollut minussa, koska otin herneet nenään ilman mitään "kunnollista" syytä.
Perjantaina siis manasin vittua, ja yritin pitää itseni erossa viina pullossa. Olin lujana, ja ajattelin että lauantaina sitten juon perjantainkin edesta, ja näin kävikin.
Pakko kyllä myöntää että perjantaina olo oli aika paska, koska peruin treffit sen takia että Uusi mokasi. Toisaalta ei minusta olisi ollut seuraksi, sillä vitutus oli armoton. Olisiko se sitten ollut mukavaa lähteä kanssani ulos, jos näytän siltä että vituttaa enkä nauti koko illasta lainkaan? Ei olisi. Oli parempi jäädä kotiin.

Näimme Uuden kanssa lauantaina. Olimme taas kosketusetäisyydellä, mutta kumpikaan ei uskalla koskea kunnolla toiseen. No voihan asia olla niinkin että Uusi on samanlainen kuin K, siis ettei koko aikaa tarvitse olla hipelöimässä toista. K:n mielestähän oli ihan ok että esim. katsotaan telkkaria kummatkin omilla sohvillaan, eikä kosketa toiseen kuin silloin tällöin illan aikana. Itse en halua illan menevän noin! Tahdon olla lähellä, tuntea toisen lämmön, kosketuksen, suudelmat.. Ja mitä enemmän, sen parempi. Toivoisin Uuden olevan edes hieman samalla kannalla kanssani. Kunhan vain saamme tämän (pitkittyneen?) alkujännityksen pois alta.
No lauantaina  (kiitos humalan?)  kummatkin olivat rohkeampia kuin yleensä. Siinä vaiheessa kun suutelime kunnolla, koko kroppani huusi että tätä olen halunnut joka kerta kun olemme nähneet! Tuntui niin hyvälle olla hänen lähellään, ja suudella hänen kanssaan. Haluaisin vain lisää.

Olemme kohta kuukauden tunteneet Uuden kanssa, emmekä vieläkään ole harrastaneet seksiä.. Omassa mittakaavassa lähes kuukausi on TODELLA PITKÄ AIKA. Jollekin se saattaa olla hyvinkin lyhyt. Olen vain tottunut siihen että asiat etenevät suht nopeasti.
Seuraava pelkoni (kuten jokaisen uuden kundin kanssa on), että Uudella on pieni muna. Tämäkin on taas aivan turha aihe valittaa, mutta mitä jos näin on? Jostain kumman syystä kaikilla panoillani on ollut suht suuri tai suuri muna. Ehdottomasti suurin on ollut I:llä, tuntui että neitsyys meni uudelleen. Nyt kun olen oikeasti löytänyt mukavan kundin (taas), ja mitään vikaa kundista ei ole löytynyt (paitsi exä, joka toivottavasti on vain hidaste), niin sillä on sitten pakko olla pieni! No eipä mun maailma siihen kaadu jos on pieni. Mutta olishan se mukavaa että tuntuis edes jossain.

Sainpa muuten taas nostettua hieman itsetuntoani baarissa :) Pakko sanoa että kiva käydä baarissa, kun kundit tulevat juttelemaan jne. Tosin se seuraavan päivän krapula ei ole mikään mukava juttu. Varsinkin kun sitä ilolientä tulee otettua aika rankasti välillä.

Siinä oli jotain viikonlopusta.

Ja sitten tähän viikkoon.. En voi sanoa muuta kun että BLAAH! Eilen aamulla oli vielä hyvä fiilis, mutta jossain vaiheessa päivää iski vitutus/ahdistus, enkä edes jaksanut kirjoittaa tänne vaikka tarkotus olikin. Tänään on ollut ihan samanlainen vittu päivä kun eilenkin. Päätäkin on särkenyt kohta 2 päivää, eikä särky lähde edes lääkärin määräämillä hieman vahvemmilla lääkkeillä. Illalla kun menee nukkumaan päätä särkee, ja aamulla kun nousee niin sama särky on edelleen olemassa.
On ihan sellainen olo, että ratkean itkemään ihan milloin vain. Paha olo.
En tiedä johtuuko tämä stressistä vai menkoista. Yleensä menkat eivät vaikuta minuun mitenkään, en ole tavallista vittumaisempi eikä mieliala vaihtele jne. Mutta asunnon suhteen on pieni stressi menossa. Kohta pitäisi olla uusi asunto alla, mutta sopivaa ei ole vielä löytynyt. Tosin löysin K:n asunnon läheltä vapaita kämppiä, mutta vuokra on hieman liian kova minulle. Olisihan se aika kornia että muuttaisin tyyliin K:n naapuri taloon, ja törmäisin Uuden kanssa K:hon. Uusi, tässä on K. K, tässä on Uusi. Tosin se olisi ihan oikein K:lle, kai.

Töissäkin on ollut niin vittu viikko. Tuntuu että kokoajan valitetaan mitä olen taas tehnyt väärin, vaikka olen kirjaimellisesti noudattanut pomon ohjeita! En jaksa alkaa vänkäämään vastaan, sillä tuntuu helpommalta että nielen vain kaiken paskan. Ja miten voi sanoa pomolle: ei, en minä tehnyt virhettä. Noudatin vain niitä sun vitun ohjeita, jotka muuttuu joka toinen päivä! Ja jos sulla on kotona vaikeaa, niin se ei tosissaan oo mun vika! Mä olen tehnyt työni hyvin, sun ohjeissa se vitun vika on!
Eikä sekään auta asiaa, että luvattiin jotain mitä ei sitten pidetäkään.

Joku päivä varmaan räjähdän täällä, ja se ei ole kaunista katseltavaa.

No, enään 3 päivää töitä ja sitten alkaa viikonloppu..