Ei kai se vuosi 2007 niin paha ollut kun ajattelin. Tosin aika kuultaa muistot, vai mitä?

Tälle vuodelle olisi muutamia tavoitteita.
Ensimmäiseksi etsin itselleni uuden asunnon. Olen niin kyllästynyt nykyiseeni, ja tilaakin saisi olla hieman enemmän. Jos vaikka jostain löytyisi mukava n. 30 neliön asunto parvekkeella, ottaisin sen heti!

Keväällä aion hakea takaisin kouluun. Pakko sitä on mennä kouluttamaan itseään lisää, sillä tänäpäivänä ei kouluttamaton pärjää (ainakaan palkkoja kun verrataan). Ja kunhan olen valmistunut, on siinä vaiheessa pakko saada palkankorotus joka helpottaa TODELLA PALJON elämää. Ei se raha itsessään merkitse minulle paljoa, mutta sillä saa helpoitettua paljon päivittäisten asioiden hoitamista esim. ei tarvitse enään ruokakaupassa ostaa sitä halvinta vihannesta, vaan voi ostaa kotimaista tai sitten reilunkaupan tuotteita jne. Tai ei tarvitse jättää ostamatta jotain, kun se on niin kallista. Palkankorotuksen jälkeen ei myöskään tarvitse miettiä kuinka paljon voin käyttää viikossa rahaa, jotta kuukausi palkka riittää vielä viimeiselle viikolle.

Yritän myös säästää hieman rahaa pahan päivän varalle, ja jos vaikka haluaisin lähteä kesällä ulkomaille tai muuten vaan lähteä käymään jossain toisessa kaupungissa viikonloppu lomalla. Vaikka summat eivät olisikaan suuria, niin kyllähän pienestäkin summasta kasvaa joku päivä suuri :) On parempi olokin kun tietää että on jonkun verran säästössä, ja rahoilla voi tehdä mitä haluaa kun sopiva aika koittaa.

Lisäksi aion aloittaa ihan säännöllisen urheilemisen. Tulihan sitä joogaa kokeiltua syksyllä, mutta se nyt on joulutauolla edelleen eikä edes ole varmaa jatkuuko se enään tänä vuonna. Olisin luullut että kurssin vetäjä olisi ilmoittanut jatkuuko se vai ei, mutta mitään ei ole kuulunut.
No jos se ei jatku, niin aloitin viime vuoden puolla lenkkeilyn, ja nyt koitankin käydä kerran tai kaksi viikossa. Ei se lenkkeily kyllä ole tehnyt oloani yhtään sen pirteämmäksi, mutta kyllähän se tekee hyvää kropalle.
Pitää katsoa jos keksisi jonkun toisen liikuntamuodon lenkkeilyn lisäksi jos se jooga ei jatku enään.

Jos vielä saisi vähennettyä limun juomista, niin se olisi paljon! Eilen join vain 3 lasia (0,6dl) limua :) Ja se on todella vähän minulle! Yleensä olisin saattanut juoda litran tai puolitoista. Mutta pikkuhiljaa jos saisi muutettua elämäntapoja terveellisemmäksi.

Lisäksi etsin itselleni mukavan miehen. Jos se mies ei löydy tällä viikolla, niin en minä siihen kuole.
Olen nyt 3 viikon aikana tullut siihen tulokseen että pärjään kyllä itseksenikin. Minulla myös olisi vientiä, jos sitä haluaisin. Voin myös tehdä aloitteen tuntemattomalle miehelle baarissa. En myöskään ole niin kamala ihminen kuin minulle on vuosia kerrottu. Ja pikku hiljaa aionkin kasvattaa itsetuntoani normaalille tasolle.

Mitkään näistä eivät ole uuden vuoden lupauksia, vaan jotain mitä olen miettinyt jo pitkään.