Kamala väsymys työviikon jälkeen. Tahtoisin vain nukkua. Nukkua, enkä herätä enään koskaan. Valitettavasti se ei ole mahdollista, tai on, mutta se ei ole kuin lopullinen ratkaisi. Sekavaa.

K:n kanssa ovat asiat sujuneet yllättävän hyvin viime aikoina. Mitään suuria tappeluitakaan ei ole ollut. Tosin viime viikonloppuna oli K:n vuoro olla känni ääliö. Koska en vastannut puhelimeen kun hän soitti, sain muutaman viestin jossa minun käskettiin painua vittuun ja muuta mukavaa. Olin jo nukkumassa, tai oikeastaan menossa nukkumaan, enkä jaksanut kuunnella K:n kännisiä juttuja, joten päätin olla vastaamatta. Muutama promillen keskustelut tuli todettua erittäin huonoksi vaihtoehdoksi pari viikkoa sitten, jolloin itse olin se ääliö, ja K lähes selvinpäin.

Soitin seuraavana päivänä K:lle ja koko ääliö episoidi tuli keskusteltua läpi. Hän ei tarkoittanut viestejä mitä oli laittanut, ja luultavasti häntä rupesi vituttamaan vain sen takia koska en vastannut.

Olen kyllä huomannut, että K:n käytös on muuttunut, mutta onko se kuitenkaan tarpeeksi. Intohimoa ei oikeastaan ole, ja olen omalla tavallaan hyvin sulkeutunut (tosin siihen saattaa myös vaikuttaa menneisyyteni, vaikka olen kovasti yrittänyt muuttua).

Nyt olen löytänyt netistä ihan kivan oloisen kundin, joka on myös (ainakin kuvan perusteella) komea. Sovimme että tapaamme alkuviikosta.

Nyt mietinkin, että olenko ihan sika? Kaikki on hyvin K:n kanssa, mutta kuitenkin katselen muita samalla. Tietääkseni en seurustele K:n kanssa (haluan kyllä tietää milloin tapailu muuttuu seurusteluksi), mutta periaattessahan en kuitenkaan ole täysin vapaakaan. Netti kundille olen kyllä sanonut olevani sinkku. Taidan olla K:n kanssa vain siksi ettei tällä hetkellä ole parempaa. Kusetan siis kaikkia.

Voi vittu.. Taidan juoda itseni humalaan, ja olla taas känni ääliö.