Tulin taas siihen tulokseen että ystäväni ovat täysin kädettömiä. Eräs ystäväni ei edes päässyt lääkäriin ilman että minun piti lähteä viemään häntä. Tarjouduin viemään hänet lääkäriin, mutta sanoin etten pysty jäämään odottamaan moneksi tunniksi, sillä minulla on sovittua menoa myöhemmälle. Ehdotus hylättiin, koska hän ei kuulemma pääse lääkäristä sitten pois. Ehdotin julkisia, ei kelvannut. Tarjouduin viemään hänet lääkäriin, ja jos jonoa ei ole paljoa, voin odottaa. Tämä kyllä kelpasi.
Menimme lääkäriin, ja jono oli todella pitkä. Emme siis jääneet odottamaan koska minulla ei ollut aikaa istua montaa tuntia vain odottamassa, ja hän ei voinut tulla julkisilla pois.

Oli taas vallan mahtava tunne olla kuskina! Kukaan ystävistäni ei myöskään ole kuullut bensarahasta. Se että käyn töissä, ja minulla on auto, ei tarkoita sitä että sitä rahaa on paljoa. Joudun tinkimään muista asioista, jotta voin käyttää autoa. Jos menemme ystävieni kanssa (nyt puhun vain parista) jonnekin, joudun ensin hakemaan heidät, sen jälkeen menemme paikkaan x, ja vien heidät sen jälkeen myös kotiin/sinne minne he olivat menossa tapaamisemme jälkeen. Se että joku antaisi muutaman euron sillon tällön olisii jo iso ele, mutta koskaan ei kukaan ole antanut mitään.

Sovimme jonkin aikaa sitten ystäväni kanssa tapaamisesta, missä, mihin aikaan jne. "Jos kyyti saapuisi klo X paikkaan X"
Siis mikä vitun kyyti?!?! Alkaa pinna palamaan pikkuhiljaa, sillä tätä on jatkunut jo muutama vuosi.

Samainen ystäväni ei ole koskaan käynyt luonani ilman että joku on tuonut hänet, tai olen itse hakenut hänet luokseni. Tosiaan, matkaa minun luotani, hänen luokseen on muutama kilometri!
Ystäväni käyvät todella harvoin luonani. Jos joku käy kerran kuussa, se on jo paljon. Itse en ymmärrä miksi he eivä käy. Se on yleensä niin, että se olen minä joka lähtee ystäväni kotiin, tai sitten menemme käymään kahvilla jossain (ja yleensä aina haen heidät).

Olemme myös seurustelleet poikaystäväni kanssa jo jonkin aikaa, eikä hänkään ole koskaan käynyt luonani. Se olen minä joka menee hänen luokseen. En tiedä mistä tämäkin johtuu. Ymmärrän kyllä että hän tekee pitkiä päiviä töissä, ja on väsynyt, mutta ei se mielestäni ole paljoa pyydetty jos hän tulisi edes joskus käymään luonani.

Vituttaa