Voi vittujen kevät sanon minä!
Koko viikko on ollut ihan kamala, ja se ei ole menossa yhtään parempaan suuntaan..
Joudun hyvin mahdollisesti tapaamaan K:n huomenna! Ei vittu! Mä en halua, mutta mun on pakko. Voi jumalauta, paremmin en osaa sanoa.

Olen nähnyt K:n viimeksi huomenna tasan 6 viikkoa sitten. Vietimme viimeisen kerran aikaa yhdessä. Koskin häneen viimeisen kerran silloin. Suutelimme viimeisen kerran Panimme viimeisen kerran. Vietimme viimeisen yhteisen yön. Tosin sitä en itse vielä silloin tiennyt..

Ja jumalauta mun on PAKKO tavata hänet nyt. En kerro miksi ja miten joudumme tapaamaan, koska pelkään paljastavani liikaa.. Mutta ensi kerralla etsin itselleni miehen, joka ei ole kaveripiiristäni/tunne ystäviäni, niin näitä tilanteita ei enään tule.

Mä todellakin toivon, ettei se huominen pakollinen tapaaminen sittenkään onnistu.. Näyttää kyllä hyvin mahdottomalta, mutta on pieni mahdollisuus ettei se onnistu.. Jos se ei huomenna onnistu, niin sitten se tulee vastaan kuitenkin lähipäivinä. En mitenkään pysty estämään tulevaa tapaamista, sillä se ei ole minusta kiinni.

Voi jumalauta miten paska olo tuli. Itkettää..