Alkoi taas ahdistaamaan, ja epävarmuuskin pääsi valloilleen.
Viikonloppu sujui suht hyvin K:n kanssa, mutta.. Nyt vain tuntuu siltä ettei hän halua minua.
Koitin saada K:ta kiinni lauantaina, ja meni melkein 8 tuntia ennen kuin onnistuin siinä. K tosiaan oli juomassa kavereidensa kanssa, ja siinä vaiheessa kun sain hänet kiinni, promilleja veressä oli erittäin paljon.

Mutta nyt jotenkin tuntuu siltä ettei hän halua minua. En tiedä mistä olen tämän saanut päähäni. Luultavimmin vain kuvittelen kaiken pääni sisällä. (..vai kuvittelenkohan..)

Miksi K ei ole ottanut minuun yhteyttä perjantain jälkeen. Olemme toki puhuneet puhelimessa (ja nähneet viikonloppuna), mutta ainoastaan minun aloitteestani. Tuntuu vain että olen yhdentekevää hänelle.

Eilenkin illalla vain odottelin, josko K soittaisi tai edes laittaisi viestiä. Ei mitään. Päädyin soittamaan hänelle, koska en jaksanut odottaa ja kellokin alkoi olemaan niin paljon ettei hän luultavimmin enään soittaisi minulle.
K oli sitten sairastunut flunssaan. Sovimme näkevämme tänään, jos hänen olonsa olisi parempi.
Sain hetki sitten sähköpostia, jossa K ilmoitti ettei olo ole parempi ja ettei meidän kannattaisi nähdä tänään.

MIKSI? Joko hän ei jaksa nähdä minua, tai sitten ajattelee ettei halua tartuttaa tautia minuun (tai sitten hänellä on parempaa tekemistä jonkun toisen naisen kanssa). Mutta olisin ollut valmis ottamaan sen riskin että saan taudin (pieni sairasloma ei tekisi yhtään haittaa).
Myös se että viimeviikko oli seksitön viikko kuukautisteni takia (K sai kyllä hyvin ruhtinaalliset tyydytykset oraalisesti), joten odotin tätä päivää että saisin viikon odottelun jälkeen munaa, näin suoraan sanottuna. K tiesi tämän päivän olevan ensimmäinen "mahdollinen" päivä, mutta miksi hän kieltäytyi?
Voin sanoa rehellisesti, että en ole koskaan ollut niin kovassa flunssassa ettei seksi olisi tullut kysymykseenkään.

Mietinkin että olenko vainoharhainen koko K:n kipeyden takia, vai onko tässä jutussa jotain pielessä?