En tiedä keräänkö mä ongelmia itelleni tarkotuksella, vai onko mulla vaan huono karma (luultavimmin kumpaakin).
Kuitenkin, oon jonkin aikaa surffanu eräällä treffi sivustolla, lähinnä tappamassa aikaa, ja siellä tulee vaihdettua aina sillon tällön viestejä jonkun kanssa. Nyt eräs ihan mukavan olonen kundi kysy mua ulos, enkä tiedä mitä teen. "Ongelmahan" on se että seurustelen, enkä halua pettää poikaystävääni. En ole vastannut kundin kysymykseen mitään. En myöskään ole tavannut ketään netistä kun olen seurustellut.

Periaatteessa kusetan kaikkia. Poikaystäväni luulee että meillä menee hyvin, itse odotan että suhde muuttuisi paremmaksi, ja kundi luulee että olen sinkku.

Pidän ja välitän poikaystävästäni, mutta suoraan sanottuna en näe meillä yhteistä tulevaisuutta.. Tämä johtuu lähinnä siitä että en usko että hän haluaa rakentaa kanssani mitään sen suurempaa. Myös se että hän kohtelee mua välillä kuin kaveria ja on kylmä mua kohtaan.

Pitäisi pikkuhiljaa alkaa tekemään jonkunnäköisiä päätöksiä. Jatkaako suhdetta ja odottaa että se muuttuisi paremmaksi, vai laittaakko suhde jäihin ja jatkaa elämää.. Toisaalta mä olen ollut siinä tilanteessa jossa odotus ei ole ollut se hyvä vaihtoehto ja suhde on vain mennyt pahemmaksi ja pahemmaksi, enkä halua päätyä siihen enään. Mutta toisaalta mitä JOS.

Mä haluaisin löytää sellaisen ihmisen jonka kanssa vois alkaa rakentaa oikeasti yhteistä tulevaisuutta.. Periaatteessa haluisin tietää että olisiko se juuri toi kundi netistä..

Pakko mainita että mä saan kyllä seuraa muualtakin kuin pelkästään netistä anonyymisti. Netissä vaan pystyy kommunikoimaan myös niiden ihmisten kanssa joihin ei muuten törmäisi.

Mä en vaan tiedä mitä mä tekisin. Mä en tule tapaamaan tätä kundia kasvotusten niin pitkään aikaan kun seurustelen.