On tullut varmaan pari tuntia kuunneltua koneelta Jenni Vartiaisen Toinen biisiä. Kaunis nainen, kaunis ääni ja hyvät sanat. Mitä muuta biisistä voi toivoa?

En muuten ottanut yhteyttä K:hon perjantaina vaikka halusinkin. Varsinkin Uuden mokan jälkeen mieli teki niin laittaa viestiä tai soittaa että miten menee, mitä teet, nähdäänkö nyt ja otetaan yhdet pikaiset?
Pysyin kovana, sillä en halua toistaa samoja kaavoja mitä joskus aikaa sitten tein. En hyödy siitä mitään suurempaa. Hetken hyvän olon, ja sitten palaan taas maan pinnalle missä kaikki on paskaa.

Päätin eilen soittaa K:lle ja kysellä kuulumisia (ja nyt vain ja ainoastaan kuulumisia), mutta en soittanut. Nyt olen taas koko päivän miettinyt että soitanko vai enkö soita, mutta tuntuu siltä että sorrun soittamaan.

Ihmettelen edelleen, miksi K ei ole pitänyt yhteyttä? Kyllä se omalla tavallaan tuntui mukavalta, että K pommitti viesteillä, mutta samaan aikaan ahdistavalta. Nyt kun en ole kuullut hänestä mitään, 2 viikon ahdistus möykky kurkustani on kadonnut. Hyvä merkki?
Kaipa hän kyllästyi kylmyyteeni, ja jätti minut rauhaan. Pakko myöntää että kyllä se tuntui ainakin hieman hyvälle, että joku halusi juuri minut, ja minulla oli valta päättää miten asiat menevät. Kenestä ei olisi tuntunut hyvälle? Ja nyt kun asia ei enään ole niin, niin voin vain ihmetellä MIKSI?

Olen kahden miehen välissä, Uuden ja K:n. Tosin Uudella on hieman sama tilanne exänsä kanssa.
Jos voisin valita K:n ja Uuden välillä, valitsisin Uuden ehdottomasti. K:n kanssa kaikki on niin nähty, ja aina on asiat muuttunut hieman paremmaksi, mutta sekään ei ole ollut tarpeeksi kummallekaan.
Uuden kanssa voin aloittaa täysin puhtaalta pöydältä. Mitään vanhoja paskoja ei ole olemassakaan! Uusi alku, uusi mies, uusi ihastus. Jos Uudesta ja minusta tulee jotain, en aio pettää hänen luottamustaan samoin kuin K:n kanssa. En vaikka mikä olisi.

Vittu kun en ole uskaltanut kysyä mikä tilanne Uudella on exänsä kanssa. Siis onko muija katoamassa kuvioista lopullisesti, vai olenko se minä joka vetäytyy taka-alalle. Uusi ei kuitenkaan halua exänsä kanssa enään mitään, mutta jumalauta jos se muija ei katoa kuvioista, ei meistä voi tulla mitään muuta kuin "kavereita". Jos se muija olis pois kuvioista, voisin panostaa hieman enemmän Uuteen. En halua satuttaa itseäni, varsinkaan kun tiedän millainen tilanne on. En uskalla ihastua kunnolla, sillä pelkään putoavani taas korkealta ja kovaa.
Pitää varmaan lähipäivinä kysäistä tilanteesta lähipäivinä..

Mutta silti on ikävä K:ta.. En vain voi sille mitään. Kyllä se ajan kanssa katoaa. Ehkä sitä aikaa vain ei ole kulunut tarpeeksi. Vielä..




Jenni Vartiainen - Toinen

Hän osas sisään tulla, minä päästin
Olen syyllinen saman verran kuin on hänkin
Sellainen olen ollut, ovi kuitenkin raollaan
Eikä kaikki oo hyvin koskaan ihan täysin

Nytkö mä olen tää, joka ei tunne ees häpeää
Se joka selviää sitten kun viimeinkin heräät

Katso, vielä sä et tunne yhtään mua
En ollut siinä, en ees ajatellut sua
Sanomatta itsestään sen täytyy kohta paljastua
Mä en kerro totta kellekään
Et vieläkään tiedä, mulla on toinen mies

Jos tahallaan teen kaiken, huonommaksi
Ehkä tahtoisit itse irti nopeasti
Etkö sä näe yhtään miten arvoton olenkaan
Kuka hullu nyt kyljessänsä kyytä hoivaa

Mustako tuli tää, joka ei tunne ees häpeää
Se jolla kestää pää sitten kun kaikki tää leviää

Katso, vielä sä et tunne yhtään mua
En ollut siinä, en ees ajatellut sua
Sanomatta itsestään sen täytyy kohta paljastua
Mä en kerro totta kellekään
Et vieläkään tiedä, mulla on toinen mies…


(Lisätään tänne loppuun, että biisistä tulee mieleen kun petin K:ta, vaikka se olikin yhden yön juttu. K myös kännipäissään tunnusti reilu kuukausi sitten että arveli minun pettäneen häntä. Ja oikeassahan hän oli. En onnistunut peittämään sitä niin hyvin kuin luulin..)