Viikonloppuna tuli yllättäen käytyä baarissa. Olo oli suoraan sanottuna kamala, koska K ei enään kuulunut elämääni. Tuli otettua muutama liikaa, tosin se tuli tarpeeseen.

Tapasin baarissa erään kundin. I oli todella mukava, ja vietimmekin kavereideni kanssa lähes koko illan I:n ja hänen ystävänsä kanssa.
Ilta päättyi siihen että lähdin I:n mukaan. Seksiin ei kuitenkaan päädytty, jonka johdosta olin ylpeä itsestäni. Olen liian monta kertaa päätynyt harrastamaan seksiä täysin ventovieraiden ihmisten kanssa.

Viikonlopun jälkeen näimme I:n kanssa muutamana iltana, ja olo oli mielettömän hyvä. I on mukava, komea, hauska, ystävällinen, hellä jne.. Viihdyin todella hyvin hänen kanssaan, ja olokin oli todella rento.
Päädyimme kuitenkin harrastamaan seksiä eräänä iltana.

Laitoin eilen I:lle viestiä, että hän on pyörinyt ajatuksissani todella paljon tapaamisemme jälkeen. Tosin EN SAANUT MINKÄÄNLAISTA VASTAUSTA VIESTIINI!!! Nyt ahdistaa ja paljon.
I kuitenkin kertoi muutamaa päivää aikaisemmin että olen aivan mahtava tyyppi, mukava, hauska, todella kaunis yms. Kehui siis pelkästään. Olen hirveän huono ottamaan kohteliaisuuksia vastaan, ja sen takia yleensä  vaihdan puheenaihetta nopeasti.
Nyt vain mietin että miksi hän ei vastannut viestiini mitään.

Pelkään vain että olen törmännyt taas jonkunnäköiseen pelimieheen, ja kaikkien niiden sanojen tarkoituksena oli vain saada yksi kaato lisää. Pelkään vaan että mua kusetetaan 6-0.

Vittu. Mä nyt luulin löytäneeni OIKEASTI todella kivan kundin, joka muutenkin vaikutti olevan hyvä.
Toisaalta, mä varmaan vaan stressaan ihan liikaa. Ehkä I ei tiennyt mitä vastata. Mutta kyllä mä jonkun vastauksen olisin halunnut. Vittu. Tyhmä juttu, tiedän, mutta en vaan voi sille mitään että ajattelen heti kaikista pahinta vaihtoehtoa. Se sai pillua, joten se voi alkaa ettiä uutta pillua jonka valloittaa. Vittu. Ja jos mä olisin ihmisenä ehjä, ei olisi mitään vääristyneitä minäkuvia, huonoa itsetuntoa, alemmuuden tunnetta jne. niin mä en ajattelis hetkeäkään niin ettei se kundi halua musta mitään muuta kun pillua. Vaan se kundi haluaa mua kokonaisuutena koska mä olen niin hieno ihminen. Vittu.

Mulla oli oikeasti pitkästä aikaa todella hyvä olo, ja nyt vaan pelkään että palaan taas maanpinnalle missä kaikki menee vituiks ja kaikki on perseestä, eikä mikään oo koskaan hyvin. Mä vaan en haluais et se hyvä olo katoaa, ainakaan näin nopeasti.


Miten tulit aiemmin toimeen
ilman tuota harhaista mieltä
Oletko jo tottunut kuoreen
sinua ei tunnista sieltä
PMMP - Olkaa yksin ja juoskaa karkuun