Nyt iski ahdistus! Tulin taas siihen tulokseen, että mulla ei todellisuudessa ole yhtään mitään.

Ystäväni kertoi nähneensä ylä aste aikaisen "poikaystäväni" ja kundi oli kysellyt mitä minulle kuuluu ja mitä teen nykyään? Ystäväni oli vastannut, että ihan hyvin minulla menee ja että käyn töissä. Noh, kundi seurustelee, on kihloissa ja asuu kihlattunsa kanssa yhdessä.

Keskustelin juuri mesessä entisen poikaystäväni U:n kanssa. Kyselin mitä kuuluu kun ei olla nähty piiiitkään aikaan? U:lla menee hyvin, oma firma menestyy hyvin, ja nyt U on hankkimassa uutta asuntoa. Uusi asunto on OMAKOTITALO! Mihin U tarvitsee niin paljon tilaa? Omakotitalo ei kuitenkaan ole mikään 20 neliön yksiö, vaan oikea talo. Mietin vain että onko U muuttamassa siihen jonkun kanssa.. Jos, niin kenen..? En tietenkään kysellyt sen enempää, koska suoraan sanottuna en halua tietää. En halua tiettää että joku toinen nainen tekee hänet onnelliseksi. Onnellisemmaksi kuin minä koskaan tein.

Nyt kun rupean ajattelemaan ystäviäni, heillä kaikilla on jotain. Kaikki seurustelevat, ja suhteet ovat vakavia. Osa on kihloissa ja asuu yhdessä. Osa vain asuu yhdessä. Ja loput suunnittelevat muuttavansa yhteen. Osalla on omistus asunto. Kaikilla on selkeät tulevaisuuden suunnitelmat. Ja tärkeimpänä, heillä kaikilla on joku joka rakastaa heitä sellaisina kuin he ovatkin.

Mitä minulla on? Ei yhtään mitään. Olen surullinen ja yksinäinen. Väsynyt ihmissuhde peleihin. Kertakäyttö tavaraa. Ei mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Ei mitään pysyvää.
Vittu mä en ymmärrä miks mä en voi saada samaa?!?! Mikä vittu mussa on niin pahasti vialla ettei kukaan halua musta mitään pysyvää. ARGH!
Mä haluaisin miehen joka rakastaisi mua mun kaikkine vikoineen, olisi mun tukena ja turvana, lohduttaisi mua kun mulla on paha olo. Nauttisi elämän pienistä asioista mun kanssa. Kummankin olisi hyvä olla. Mä haluaisin alkaa suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta.
Mulla on ollu kundeja enemmän kun mun kaikilla kavereilla yhteensä, ja mitä mulle on jäänyt siitä käteen? 1 klamydia, ja sekin on hoidettu jo aikaa sitten pois. Mä vaihtaisin mieluusti kaikki ne aikasemmat kundit yhteen hyvään. 1 on parempi kuin monta huonoa.

Nyt vietän yöni yksin, mutta yksin on kylmä :´(